Κάτι πολύ γλυκό …

Mια κλασική λιχουδιά που κυκλοφορεί συσκευασμένη σε δεκάδες παραλλαγές. Φτιάξτε την δική σας και δώστε στα παιδιά σας την προσωπική σας φροντίδα.

untitledm.bmp

Υλικά (για περίπου 6 ντουζίνες)

Μια κούπα φυτικό βούτυρο

2,5 κούπες ριζάλευρο

1/4 κουταλιά σούπας μαγειρική σόδα

Μισό κουταλάκι αλάτι

Μια κούπα ζάχαρη

Μισή κούπα μαύρη ζάχαρη

2 μεγάλα αυγά

Μια κουταλιά σούπας σκόνη βανίλια

350 γραμμάρια σοκολάτα σε τσιπ (όχι πολύ γλυκιά)

Μια κούπα ψιλοκομμένα καρύδια

Εκτέλεση

Προθερμάνετε τον φούρνο σας στους 200 βαθμούς.

Ανακατέψτε μαζί το αλεύρι, τη σόδα, το αλάτι σε ένα μπολ. Σε άλλο μπολ χτυπήστε με το μίξερ το βούτυρο με τις ζάχαρες μέχρι να αρχίσει να δένει. Προσθέτετε ένα ένα τα αυγά, (συνεχίζοντας το χτύπημα) και την βανίλια. Χαμηλώνοντας την ταχύτητα του μίξερ προσθέτετε και το μίγμα του αλευριού και συνεχίζετε μέχρι το μίγμα να «στέκεται» ενώ στο τέλος θα προσθέσετε την σοκολάτα και τα καρύδια.

Στρώστε στο ταψί σας αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και υπολογίστε ένα γεμάτο κουταλάκι του γλυκού από το μίγμα για κάθε μπισκότο. Ψήνετε από 10 έως 15 λεπτά.

0 σκέψεις σχετικά με το “Κάτι πολύ γλυκό …”

  1. Eγώ την εκανα copy και θα πω της Χρυσάνθης να μου την φτάξει.

    Χθες έκανα την εξεταση για το θεμα της υγείας μου και βγήκε τέλεια

    Μαριλενάκι.

    Πολλά φιλάκια

    Μου αρέσει!

  2. Μπράβο Παναγιώτη καλά έκανες

    Τα νέα σου μου έφεραν πολύ χαρά

    Χαίρομαι τόσο πολύ για ΣΕΝΑ

    Αν θέλω να επικοινωνήσω μαζί σου πως μπορώ να το κάνω;

    Φιλάκια …

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε