Περαία μου …

Σαν γνήσια Πειραιώτισσα ποτέ δε θα ξεχάσω τις όμορφες στιγμές που μας έχει χαρίσει.

Δεν με νοιάζει που δεν κέρδισε εχθές την ΑΕΚ.

Οι κακές στιγμές πάντα υπάρχουν.

Μου φτάνει που προσπάθησες να δε τα κατάφερες.

Ένα βιντεάκι έφτιαξα για τη μεγαλύτερη αγάπη μου.

Το αφιερώνω σε όσους πιστεύουν πως αυτή η μεγάλη ομάδα μπορεί να γίνει μικρή.

Επίσης το αφιερώνω σε ένα πολύ καλό μου φίλο.

Ξέρει αυτός ποιος είναι …

Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης

Μουσική: Γιώργος Μητσάκης

Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος

Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Βεντουζάς

Η θάλασσα του Πειραιά

από όλες είναι πιο γλυκιά,

απ’ του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη

τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου

που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,

που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

Παιδί κι εγώ του Πειραιά στη θάλασσα και στη στεριά,

γεννήθηκα μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα

και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου

που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,

που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου

0 σκέψεις σχετικά με το “Περαία μου …”

  1. χαχαχα… Τελεία και παύλα ΑΕΚ είσαι καύλα..

    4 και λίγα φάγατε Μαριλένα μου..

    Καλός ο Θρήνος.. η ΑΕΚ σαφώς καλύτερη..

    Την αγάπη μου και την καλησπέρα μου..

    Μου αρέσει!

  2. Γειά σου Μαρία Έλενα, σ’αγαπώ πολύ πολύ.!

    Ως γνήσιος Πειραιώτης (με ολίγη καταγωγή από Σμύρνη),

    ως μέλος του Θρύλου και μόνιμος στο Καραισκάκη, αλλά και
    εξωτερικό!,

    αισθάνομαι πολύ όμορφα όταν βλέπω αυτή την όμορφη, την γνήσια την
    αγάπη

    για κάτι που είναι άδολα μεσα στην καρδιά μας.

    Μόνο ο θρύλος μπορεί να προσδώσει τέτοια συναισθήματα.

    Φιλιά Δημήτρης

    Μου αρέσει!

  3. Τάκη μου

    Θα διαφωνήσω μαζί σου

    Ο Ολυμπαικός είναι ένας και μοναδικός.

    Μας κερδίσατε μια φορά και βγάλατε γλώσσα,

    Χαχαχα το πρωτάθλημα ποιος θα το πάρει;

    Φιλάκια κατακόκκινα …

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε