Ερωτική εξομολόγηση σε ΣΕΝΑ …

Συνήθως δεν κάνω ερωτική εξομολόγηση γιατί πολλές είναι οι φορές που δεν χρειάζεται. Συνήθως σου λέω καρδιά μου ότι έχω να σου πω και χαιρόμαστε τον ερωτά μας.

Σήμερα όμως το έχω τόσο πολύ ανάγκη. Δεν ξέρω αν φταίει ο καιρός ή η καλή μου διάθεση αλλά θέλω τόσο να το κάνω που δεν κρατιέμαι.

Μωρό μου από την ημέρα που σε γνώρισα είναι σα να γνώρισα τον ήλιο που μου έκανε την ζωή μου πιο λαμπερή. Μια ζωή που εσύ την έκανες τόσο γλυκιά που και η σοκολάτα ακόμα δεν είναι τόσο γλυκιά. Κάθε μέρα σε σκέφτομαι και αναρωτιέμαι τι έχω και μ’ αγαπάς τόσο πολύ. Όσες φορές σε έχω ρωτήσει οι απαντήσεις σου είναι τόσο γλυκές. Μου λες πως μ’ αγαπάς γιατί είμαι εγώ μια γυναίκα που θέλεις να υπάρχει πάντα στην ζωή σου. Μ’ αγαπάς γιατί σου αρέσει ο τρόπος μου, ο χαρακτήρας και ο αυθορμητισμός μου. Μ’ αγαπάς γιατί αισθάνεσαι πως και εγώ σε λατρέυω σαν θεό μου. Δεν έχεις και άδικο Σ’ αγαπώ σαν Θεό μου. Σαν τον Θεό Ήλιο που μου ομόρφηνε την ζωή μου. Σ’ αγαπάω γιατί με κάνεις να γελάω. Σ’ αγαπώ γιατί είσαι τα πάντα για μένα και εγώ για σένα.

Μια ερωτική εξομολόγηση δεν μπορεί να μην τελειώσει με λόγια βγαλμένα απ΄την καρδιά και την ψυχή μου.

Αγάπη μου γλυκιά καθημερινά Σ’ αγαπώ όλο και περισσότερο. Αισθάνομαι τόσο όμορφα όταν βρίσκομαι στην αγκαλιά σου και ονερέυομαι όλο και περισσότερο την ζωή μου μαζί σου. Μια ζωή ονειρική που τίποτα δε θα μπορεί να την χαλάσει. Τώρα αυτή την ζωή τη βλέπω μόνο στα ονειρά μου και ξέρω πως μπορώ να την ζήσω μόνο μαζί σου.

Μην ξεχάσεις ποτέ Ήλιε μου Σ’ αγαπώ και θα Σ’ αγαπώ πάντα.

0 σκέψεις σχετικά με το “Ερωτική εξομολόγηση σε ΣΕΝΑ …”

Σχολιάστε