Δεν αξίζει να ζεις …

-lal0jhr7e.jpg

Μερικοί άνθρωποι δεν αξίζουν να ζούνε όταν κάνουν κακό στους ανθρώπους που τους αγαπάνε.

Τις τελευταίες μέρες έτσι αισθάνομαι.

Δεν θέλω να πληγώνω κανέναν αλλά δε ξέρω τι γίνεται και το κάνω.

Δε το κάνω από κακία αλλά το κάνω.

Δεν έχω ελαφρυντικά παρά μόνο την αγάπη που τους έχω

Όμως τους πληγώννω και αυτό έχει σημασία.

Φταίω το καταλαβαίνω αλλά δε μπορώ να το αλλάξω

0 σκέψεις σχετικά με το “Δεν αξίζει να ζεις …”

  1. Παντα κανουμε λάθη , μα οταν εχουμε την δύναμη να τα
    αναγνωρίζουμε τότε σιγουρα θα εχουμε και την ικανότητα να μην τα
    επαναλάβουμε… Στο χερι σου λοιπόν να το βελτιώσεις…
    Καλό σου βραδυ Μαρία Ελενα

    Αρης

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρα Μαρία Έλενα,

    πρέπει να ξέρουν πως τους αγαπάς…το ξέρουν; να το μάθουν…πολλές
    φορές μπορεί να πληγώσουμε άθελα μας

    Καλό σου βράδυ..πολλά φιλιά.. 🙂

    Μου αρέσει!

  3. καλημέρα! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Πολλές φορές πληγώνουμε
    ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν χωρίς να το θέλουμε. Το έχω
    κάνει με επιτυχία στο παρελθόν κι αν δεν υπήρχε υπομονή από την
    άλλη μεριά θα τους είχα χάσει από δίπλα μου. Σίγουρα όμως και εμάς
    μας πληγώνουν δικές τους συμπεριφορές απλά δεν αντιδράμε. Δεν ψάχνω
    διακαιολογίες για τα αδικαιολόγητα αλλά δεν μπορεί πάντα να φταίω
    εγώ…. Ας προσπαθήσουν και οι άλλοι να καταλάβουν τι με οδηγεί σε
    ακραίες συμπεριφορές όσο εγωιστικό και αν ακούγεται.

    Φιλιά σε όλη την παρέα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε