Στη σκέψη μου είσαι συνεχώς …

2ce899dc82.gif

Στη σκέψη μου είσαι συνεχώς

και μέσ’ στα όνειρά μου,

το λυγερό σου το κορμί

νιώθω στην αγκαλιά μου.

Αγνό τετράχρονο παιδί,

όταν γελάς θυμίζεις

και σαν μ’ αγγελική φωνή,

στ’ αυτί μου τιτιβίζεις.

Σφιχτά μ’ αγάπη γύρω μου

τα χέρια σου τυλίγεις,

πόσο μωρό μου να ‘ξερες

γλυκά με βασανίζεις!

Κάτι μου λείπει συνεχώς

και δε θα το χορτάσω,

αν δεν περάσω ολόκληρη

ζωή στην αγκαλιά σου.

Δεν είναι λόγια ψεύτικα

στίχους ποτέ δε γράφω,

έμπνευση πρέπει κι αφορμή,

απ’ την καρδιά μου να ‘χω.

Αφιερωμένο στον Ήλιο που έχει κάνει τη ζωή μου μια απόλαυση.

Σ’ αγαπάω πολύ μωρό μου …

0 σκέψεις σχετικά με το “Στη σκέψη μου είσαι συνεχώς …”

  1. Καλημέρα… θέλω να σε ρωτήσω αν είναι δικό σου ποίημα αυτό το
    πολύ όμορφο και τρυφερό…

    γιατί μόλις σήμερα, καταχωρήθηκε στο σάιτ stixoi από ΄το μέλος
    κατσοράκι. εδώ είναι το λινκ..

    http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=82711

    γιατί αν είναι δικό σου, κρίμα να το σφετερίζονται άλλοι και να
    παίρνουν και τα σχόλια που για το ποίημα ανήκουν σε σένα…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε